Електромобілі у міжнародних рейсах: Розвиток зарядної інфраструктури та перешкоди для подорожей на електричних авто

0 Comments

Електромобілі

Ми прагнемо збільшити активні та екологічні подорожі, щоб допомогти зменшити викиди вуглецю та покращити якість повітря.

У випадках, коли екологічний вид транспорту не є варіантом, ми хотіли б, щоб весь моторизований транспорт перейшов на транспортні засоби з низьким рівнем викидів або електромобілі (EV).

Кліматична надзвичайна ситуація

Ми оголосили кліматичну надзвичайну ситуацію. Ми взяли на себе зобов’язання залучати, підтримувати та дозволяти мешканцям прискорити перехід до світу з нульовим викидом вуглецю. У нашій транспортній стратегії зазначено, що до 2025 року його райони та вулиці будуть обладнані для полегшення переходу на технологію електромобілів, що значно зменшить негативний вплив на здоров’я жителів району від забруднення повітря транспортом.

У 2020 році доступ до зарядної інфраструктури став і залишається основною перешкодою для впровадження електромобілів, що обганяє занепокоєння щодо вартості транспортного засобу та запасу ходу. Швидкі та швидкі автономні зарядні точки пропонують додаткові рішення для заряджання, поряд із зарядними пристроями для побутових ламп із малою потужністю, які, на думку Ради, сприятимуть переходу від транспортних засобів, що сильно забруднюють, до набагато чистіших електромобілів.

Ось чому ми плануємо встановити понад 3000 вуличних зарядних точок до 2030 року, що, як ми сподіваємося, спонукатиме більше людей використовувати менш забруднюючі електромобілі.

Ми визнаємо, що електромобілі самі по собі не вирішать усіх проблем, пов’язаних з рухом, але вони значно кращі за бензинові та дизельні автомобілі.

Ми знаємо, що електромобілі все ще спричиняють шкідливе забруднення через знос гальм і шин, а також сприяють заторам і пов’язаним із цим проблемам безпеки на дорозі. Поряд із нашою стратегією щодо електромобілів ми проводимо політику зменшення кількості приватних автомобілів на парковках на вулицях, водночас створюючи середовище, яке полегшує пересування пішки та велосипеда.

Зміна технології

Ми також знаємо, що технологія електромобілів швидко змінюється, і існує занепокоєння щодо застарілої зарядної інфраструктури, оскільки як транспортні засоби, так і рішення для зарядки продовжують розвиватися. Ми прагнемо змінити ситуацію прямо зараз і хочемо збільшити поширеність електромобілів, щоб до 2030 року 90% усіх транспортних засобів у Хакні були електричними, що значно перевищує поточні національні прогнози в 20% до 2030 року.

Це амбітна ціль, яка вимагає внесення змін та забезпечення інфраструктури для підтримки цієї мети. Ми також працюємо разом з нашими партнерами TfL та іншими землевласниками, щоб дослідити надшвидкісні хаби в середньостроковій перспективі.

Прогнозна мережа

Ймовірно, будуть випадки, коли інфраструктура не використовує свій повний потенціал. Однак сьогодні ми реагуємо на чіткий і очевидний попит мешканців на повільні, швидкі та швидкі зарядні пристрої, оскільки вони пропонують рішення для різних потреб.

Ми плануємо задовольнити цей попит і створити в Хакні перспективну мережу зарядних станцій для електромобілів, яка прискорить впровадження електромобілів, забезпечуючи миттєве покращення якості повітря в районі, від чого виграють усі жителі.

Пункти зарядки електромобілів у Хакні

Ми уклали контракт із оператором пунктів зарядки електромобілів Zest, щоб забезпечити 2500 швидких і повільних зарядних пристроїв у Хакні.

Цей крок є частиною нашого зобов’язання щодо декарбонізації транспортної системи в Хакні – ключової мети Плану дій щодо клімату. Розгортання призведе до найбільш зосередженої мережі зарядних пристроїв для електромобілів у будь-якому районі місцевої влади у Великобританії.

Усі зарядні пункти використовуватимуть 100% відновлювану енергію, за зниженою ціною, доступною для жителів Хакні через Hackney Light and Power.

Виділені відсіки для електромобілів

Рада виділила відсіки для електромобілів для всіх точок швидкої зарядки. Вони мають чітку дорожню розмітку та знаки з написом «Лише для зарядки електромобілів».

Не обов’язково кожен повільний зарядний пристрій, такий як зарядні пристрої для лампових колонок, матиме окремий зарядний відсік для електромобілів.

Витрати на дорожню розмітку мають бути виправдані порівняно з витратами еквівалентної суми на додаткові пункти зарядки

Якщо є докази високого попиту на знаки та лінії для захисту існуючих вуличних зарядних пристроїв, ми розглянемо це під час наших щорічних оглядів. Будь ласка, заповніть нашу форму, якщо ви хочете запропонувати місце для спеціального відсіку для електромобілів.

Домашні точки зарядки

Якщо у вас є доступ до автостоянки поза вулицею, ви можете розглянути можливість встановлення домашнього зарядного пристрою. Домашній зарядний пристрій потребує підключення до джерела електроенергії, тому його має виконувати кваліфікований електрик.

Ви також можете отримати право на державну схему зарядки електромобілів від дому (EVHS). EVHS надає грантове фінансування до 75% на витрати на встановлення зарядних точок для електромобілів у житлових приміщеннях по всій Великобританії.

Ми знаємо, що більшість домогосподарств у Хакні не мають паркування поза вулицею, і що домашній зарядний пристрій не є варіантом, оскільки заборонено прокладати кабелі від домашнього зарядного пристрою через тротуар до припаркованого автомобіля.

Ось чому ми плануємо співпрацювати з компаніями, що займаються зарядкою електромобілів, щоб встановити понад 1500 повільних зарядних пристроїв і забезпечити найкращий доступ і тарифи для жителів Хакні.

Контроль паркування та часові обмеження

Усі зарядні станції для електромобілів будуть доступні 24 години на добу, 365 днів на рік. Якщо встановлено плату за паркування, діятиме контрольований час паркування. Максимальний час, який ви можете залишати на зарядній точці, залежить від оператора зарядної точки та місцевого контролю паркування.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *