Концепції дизельного двигуна майбутнього: Від паливної ефективності до екологічності

0 Comments

ПЕРЕВАГИ ДИЗЕЛЬНИХ ДВИГУНІВ

Удосконалені дизельні двигуни є одними з найбільш паливно- та енергоефективних варіантів на ринку, але це лише початок їхніх переваг. Деякі з їхніх переваг емоційні. Сто років люди заводили дизельний двигун, щоб почати свій робочий день. Але вплив цієї економіки на навколишнє середовище тепер піддається дедалі більшому регулюванню. Інноваційні системи доочищення та передові технології дозволяють власникам працювати з нульовими викидами та доповнювати роботу сумішами біодизеля. Це усуває головний недолік дизеля — його вплив на навколишнє середовище, і дозволяє цьому паливу стати частиною енергії майбутнього.

Давайте розглянемо чотири основні переваги сучасних дизельних двигунів.

ПЕРЕВАГА 1: ЕКОНОМІЯ ДИЗЕЛЬНОГО ПАЛИВА

Дизельні транспортні засоби можуть проїхати на 20-35% більше на одному галоні палива, ніж бензинові транспортні засоби такого ж розміру. Порівняння економії дизельного палива з біодизелем також показує, що дизельне паливо з низьким вмістом сірки може бути кращим варіантом. Наприклад, за даними Центру даних про альтернативні види палива Міністерства енергетики США, біодизель B100 приблизно на 7% менш ефективний, ніж дизельне паливо. Проте біодизель B20 приблизно еквівалентний звичайному дизельному паливу за потенціалом паливної ефективності.

Яка паливна ефективність дизеля? Одне обмежене порівняння легкових транспортних засобів, проведене The Motley Fool, показало, що дизель на 29% ефективніший на шосе та на 24% у місті. Для комерційних транспортних засобів дизель є найкращим варіантом, доступним у регіонах, де немає інфраструктури для природного газу чи водню, і навіть у цих регіонах дизель все ще може бути перевагою.

ПЕРЕВАГА 2: ДИЗЕЛЬНІ ДВИГУНИ ВИМАГУЮТЬ МЕНШЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Якщо вам цікаво, чи є у дизельних двигунів більше проблем, відповідь така: у них менше. У дизельному двигуні менше деталей, ніж у бензиновому двигуні, тобто менше компонентів, які ламаються або потребують ремонту. Наприклад, дизельні двигуни не мають свічок запалювання. Це залишає менше місця для електричних збоїв і зменшує потребу в техобслуговуванні власника. Утворюється менше відходів і досягається економія!

У чому головна проблема дизельних двигунів? За багатьма словами, перегрів. Дизельні двигуни є потужними і їх важко використовувати в будь-яких умовах навколишнього середовища. Але за умови невеликого регулярного технічного обслуговування передові дизельні двигуни Cummins Inc. готові до будь-яких викликів.

ПЕРЕВАГА 3: ДИЗЕЛЬ ДЛЯ ВИСОКОГО КРУТНОГО МОМЕНТУ

Які переваги роботи дизельного двигуна? Дизельні двигуни забезпечують кращий потенціал прискорення, буксирування та перевезення, ніж їхні бензинові аналоги. Це пояснюється тим, що в дизельному двигуні поршень піднімається до верхньої частини циліндра, а в бензиновому двигуні він коротко зупиняється. Дизельні двигуни стискають більше повітря швидше, забезпечуючи більше потужності для виконання роботи. Такі функції, як турбокомпресор, дозволяють надходити додатковому повітрю в дизельний двигун, щоб він також міг видавати потужність. Компанія Cummins зосереджена на турбокомпресорах для дизельних двигунів середньої та важкої навантаженості для підвищення ефективності та досягнення економії коштів.

ПЕРЕВАГА 4: ДИЗЕЛЬНІ ДВИГУНИ МАЮТЬ ДОВГИЙ РЕСУРС

Дизельні двигуни виготовлені міцно, щоб витримувати високу компресію та важку роботу. Це означає, що вони також служать довго. У Cummins ми прагнемо зробити наші двигуни довговічними з меншими потребами в обслуговуванні власників. Спрощені системи доочистки, подовжені інтервали заміни масла та фільтри, що не потребують технічного обслуговування, — це лише деякі з особливостей нашої лінійки дизельних двигунів. Ці інновації означають покращення поточних фінансових показників, водночас продовжуючи важливий бізнес із переміщення пакунків і людей із місця, куди вони прямують.

CUMMINS ПОСТАЧАЄ ПОТУЖНИЙ, НАДІЙНИЙ, ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ДИЗЕЛЬ

Чи краще дизель для економіки? З багатьох точок зору, так. Дизель є знайомою та вкоріненою технологією на фермах, робочих майданчиках, дорогах і залізницях у всьому світі. Оскільки всі ці економічні сектори та інші вживають заходів для дотримання норм викидів, дизельне паливо не повинно виходити з рівняння. Системи обробки Cummins можуть перетворювати дизельні викиди в азот і водяну пару, дозволяючи дизельному паливу підтримувати свій життєвий цикл, не турбуючись про вплив на навколишнє середовище та відповідність вимогам.

У 1919 році Клессі Лайл Каммінс заснував компанію Cummins, щоб реалізувати своє бачення вдосконаленого дизельного двигуна. З тих пір ми ніколи не припиняли розширювати межі можливостей, від інноваційного чистого дизельного палива до альтернативних видів палива, таких як природний газ і водень.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *