Ось чому LIQUI MOLY справді працює

0 Comments

Якщо я попрошу вас назвати марку моторного масла, вам на думку спаде кілька брендів. Castrol, Mobil 1, Valvoline і т.д. Спільною рисою цих брендів є можливість знайти їх у будь-якому місці. Зручність незаперечна, і оскільки ви користуєтеся ними вже багато років, у вас немає причин використати щось інше.
З іншого боку, що якби було щось краще за ці бренди, але не набагато дорожче? Продукт, який забезпечить додатковий душевний спокій? Іноді у пошуках кращого продукту варто докласти небагато зусиль. Заходьте: LIQUI MOLY.

Хто такий Liqui Moly?
LIQUI MOLY може бути відносно невідомим брендом у Північній Америці, але ця німецька компанія існує з 1957 року і досі виробляє всю свою продукцію там. Їх перший продукт, присадка в олію MoS2, містив твердий мастильний дисульфід молібдену, який дозволяв двигунам працювати без масла протягом короткого періоду часу, що ідеально підходило для надзвичайних ситуацій.

Що таке дисульфід молібдену?
Дисульфід молібдену у своїй природній формі на дотик схожий на графіт – той слизький матеріал, який можна знайти на кінчику олівця. MoS2 (хімічний склад) при випробуванні на тертя має коефіцієнт <0,1. Для порівняння, коефіцієнт тертя тефлону про тефлон становить 0,04, а сталі про сталь – 0,57. Альтернативні області застосування MoS2 включають мастило для зброї та шарніри CV. А коли йдеться про тертя у двигуні, менший коефіцієнт ЗАВЖДИ кращий.
Бажаєте дізнатися більше про молібден та його використання в інших продуктах LIQUI MOLY? Одним із найцікавіших способів його використання є молібден. Молекули молібдату і тунгстату поєднуються в однорідну тверду речовину, причому тунгстат має УФ-реактивність. Саме це дозволяє виявити витік олії за допомогою ультрафіолетового ліхтарика при використанні Molygen.

Чим відрізняється моторна олія LIQUI MOLY?
Ваш двигун містить безліч рухомих компонентів, таких як кривошип, клапани та поршні. Крім цих рухів, щохвилини в камерах згоряння відбуваються тисячі вибухів. Тепло та тертя у двигуні, якщо ними не керувати належним чином, призводять до зносу двигуна. Єдиний спосіб зменшити це – переконатися, що ви вибрали правильну моторну олію.

Якщо ви живете у місці, де постійно спостерігається снігова погода, то запуск автомобіля в умовах сильного морозу – це нормальне явище. Нуль градусів за Фаренгейтом – не така вже й рідкість, і в таких умовах важливо, щоб ваша моторна олія справлялася зі своїм завданням, оскільки холодна погода підвищує в’язкість олії, що може призвести до сухого ходу двигуна протягом короткого періоду часу. В цьому випадку дуже важлива плівка, яку залишає олію, а також її плинність при низьких температурах. Якщо помножити це на кілька холодних запусків з неправильною олією, то в результаті можна отримати підвищений зношування двигуна та масляного насоса.

Якщо ви з тих, хто виїжджає на своєму автомобілі на трек, ви, очевидно, піддаватимете двигун і всі його компоненти, що обертаються, більшому навантаженню, ніж звичайний водій. Підвищений нагрів призводить до того, що масло швидше виходить з ладу, і, знову ж таки, постійні високі обороти вимагають постійного змащування.

І нарешті, можливо, ви, як і я, керуєтеся старішим автомобілем і уважніше ставитеся до зносу двигуна. Оскільки пробіг мого двигуна наближається до 460 000 км, я вважаю за важливе завжди заливати якісне моторне масло.
Пам’ятайте, що сучасні двигуни розробляються та виробляються з такими високими допусками, що вибір неправильної в’язкості масла може завдати шкоди двигуну. Як наочний приклад уявіть собі насос, призначений для перекачування води з одного місця в інше. А тепер уявіть той самий насос, який намагається перемістити мед – нічого не вийде, і насос дуже швидко помре. У сучасних двигунах, специфікованих з маслами меншої ваги (0W20), можуть виникнути ситуації підвищеного зношування, якщо використовувати олію більшої ваги (10W30).

LIQUI MOLY MoS2, яке, як і раніше, містить дисульфід молібдену, як і їх перший продукт, було розроблено як практично “універсальне” моторне масло. Воно має добрі характеристики холодного пуску, а також покращені характеристики зносу для сучасних двигунів.

LIQUI MOLY MoS2 також рекомендується для старих Porsche із двигунами повітряного охолодження. Додаткові присадки дуже ефективні зниження зносу за умов сильного нагріву – ще одна складність для виробників масел. Високий нагрівання = зниження в’язкості олії, а крайніх випадках – зниження мастила. Присадка MoS2 покриває всі компоненти, що рухаються, поверхнею з низьким коефіцієнтом тертя для пом’якшення будь-яких проблем, які можуть виникнути з маслом. Коли ви маєте справу з 40-50-річними автомобілями та двигунами, чому б не використовувати найкраще?

LIQUI MOLY в автоспорті
Гонки – це відмінне місце для реклами вашої продукції, і не лише через публічність, а й черезумов, у яких перебувають гоночні автомобілі. З 2015 року LIQUI MOLY є єдиним постачальником мастильних матеріалів для всіх гоночних команд Moto2 та Moto3. І вони підтримують не лише мотогонки: ви нещодавно дивилися Формулу-1? Ми навіть використовуємо їхнє масло в наших VW GTI TCR в TC America. Той факт, що LIQUI MOLY підтримує ці гоночні серії, показує, що вони готові стояти за добрий продукт. Без доказів того, наскільки хороша ваша продукція, який у цьому сенс?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *