Роль автомобілів у підвищенні якості життя та мобільності людей з інвалідністю

0 Comments

Нове дослідження показало, що підключені та автономні транспортні засоби покращать якість життя 6 із 10 людей з обмеженою мобільністю

  • Згідно з новим дослідженням, шість із 10 людей кажуть, що підключені та автономні транспортні засоби покращать якість їхнього життя.
  • Водіння без стресу вважається найбільшою перевагою, а автомобілі, які самостійно гальмують і паркуються, є головною привабливістю.
  • Половина молодих людей користувалися б сьогодні підключеним і автономним автомобілем, якби могли.

Відповідно до нового дослідження, опублікованого Товариством виробників і торговців двигунами, підключені та автономні транспортні засоби (CAV) змінять життя шести з кожних 10 людей у Великобританії. Connected and Autonomous Vehicles: Revolutionizing Mobility in Society1, перше комплексне британське дослідження впливу CAV на людину, проаналізувало думки понад 3600 респондентів і виявило, що ця нова технологія запропонує свободу деяким із найбільш знедолених верств суспільства, зокрема люди з обмеженими можливостями, літні люди та молодь.

Дослідження, проведене спільно зі стратегічним консалтинговим підрозділом PwC, показує, що CAV мають потенціал для значного зменшення соціального відчуження. Шість із 10 (57%) опитаних сказали, що ця нова технологія покращить якість їхнього життя. Для молодих людей вплив може бути ще більшим: 71% людей віком від 17 до 24 років вірять, що їхнє життя покращиться. Споживачі все більше бачать переваги CAV, 56% позитивно ставляться до них. Молоді люди були найбільше схвильовані, причому майже половина (49%) сказали, що потрапили б сьогодні в CAV, якби він був доступний.

Автоматичне гальмування та паркування, а також здатність автомобіля самостійно виявляти несправності були названі характеристиками, які, швидше за все, зменшать стрес – найбільшу привабливість володіння CAV серед усіх груп. Свобода спонтанних подорожей і спілкування з друзями та родиною також розглядалася як переваги, що змінюють життя: 88% людей, які вірять, що CAV покращить їхнє соціальне життя, сказали, що CAV допоможе їм частіше виходити з дому.

Люди з обмеженими можливостями пересування належать до тих, хто отримає найбільшу користь: майже половина (49%) заявили, що CAV дозволить їм займатися хобі поза домом або частіше ходити в ресторани (46%). Водночас дві п’ятих (39%) сказали, що вони виграють від кращого доступу до медичної допомоги. Дорослі в цій групі майже в три рази частіше, ніж решта населення, не мають офіційної кваліфікації та мають меншу ймовірність мати оплачувану роботу.2 Оскільки кількість власників автомобілів у цій групі нижча, ніж середнє населення, CAV пропонують потенціал для отримати доступ до освіти та краще оплачуваної роботи. Насправді Strategy& підраховує, що CAV мають потенціал, щоб надати мільйону більше людей доступ до подальшої освіти, дозволяючи їм збільшити свій потенційний заробіток приблизно на 8 509 фунтів стерлінгів на рік.

Літні люди також отримають вигоду, причому майже третина має проблеми з ходьбою або використанням автобуса3, і багато хто не може керувати автомобілем через погане здоров’я, поганий зір або непомірну страховку, що є вагомим аргументом на користь безпілотних автомобілів. 47% респондентів сказали, що CAV полегшить їм виконання основних повсякденних завдань, таких як покупка продуктів, тоді як 45% сподіваються на більш культурні заходи, такі як відвідування музеїв або концертів чи футбольних матчів.

Мобільність також є проблемою для багатьох молодих людей: понад чверть (29%) стверджують, що вартість володіння автомобілем, особливо високі страхові внески, обмежує їх свободу. Усі групи назвали частоту громадського транспорту перешкодою. Понад два з п’яти (43%) також назвали обмеженнями високу вартість і нечастість громадського транспорту (33%). Тому потенціал економії грошей був виділений як ключова перевага підключених і автономних транспортних засобів.

Хоча очікується, що повністю підключені та автономні транспортні засоби стануть масовими не раніше 2030 року, більшість нових автомобілів зараз підключаються через супутникову навігацію або Bluetooth, і більше половини доступні з системами безпеки, такими як попередження про зіткнення або автономне екстрене гальмування. Велика Британія також швидко утверджується як центр передового досвіду для цієї захоплюючої нової технології, завдяки інвестиціям мільярдів фунтів стерлінгів, які вже проводять публічні випробування автономного водіння та тестування прототипів автомобілів виробниками автомобілів на дорогах Великобританії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *