Світ після чіпової кризи: Як автомобільна промисловість адаптується до нових викликів

0 Comments

Дефіцит напівпровідників – в основному – закінчився для автомобільної промисловості

Галузь відновила свої темпи виробництва, але потенційні перебої в постачанні мікросхем залишаються, а збій у виробництві переніс 100 мільйонів одиниць на рік у наступне десятиліття.

Вплив пандемії COVID-19 на доступність напівпровідникових чіпів серйозно вплинув на всі аспекти автомобільної промисловості та, у свою чергу, на світову економіку. Але в середині 2023 року найгірші наслідки, здається, усунулися, і автомобільна промисловість знайшла нову норму. Коротше кажучи, нестача поставок напівпровідникових мікросхем, яка гальмувала виробництво автомобілів протягом більшої частини 2021 і 2022 років, відійшла на другий план — за деякими винятками — згідно з нещодавнім аналізом S&P Global Mobility.

За оцінками S&P Global Mobility, у 2021 році понад 9,5 мільйонів одиниць світового виробництва легких транспортних засобів було втрачено безпосередньо через брак необхідних напівпровідників, причому третій квартал 2021 року зазнав найбільшого впливу з орієнтовною втратою обсягу в 3,5 мільйона одиниць. . Ще 3 мільйони одиниць постраждали у 2022 році. (Ці втрати оцінюються на основі аналізу повідомлень виробників оригінального обладнання в порівнянні з оцінкою S&P Global Mobility щодо обсягів планування виробництва за ті самі періоди часу).

Однак протягом першої половини 2023 року втрати, які можна визначити як конкретно пов’язані з дефіцитом напівпровідників, упали приблизно до 524 000 одиниць у всьому світі. Хоча постачання напівпровідників залишається обмеженим, більш передбачувана доступність дозволила автовиробникам адаптувати свої графіки виробництва.

У результаті ми розглядаємо напівпровідники як конкретну причину збоїв у виробництві, що відбуваються з меншою частотою.

Виробництво у 2023 році покращилося, оскільки автовиробники та постачальники адаптувалися до поточного середовища, а продажі у 2023 році покращилися завдяки збільшенню запасів. Тим не менш, згідно з аналізом S&P Global Mobility, передпандемічний імпульс до 100-мільйонного глобального виробництва автомобілів був відступлений на десятиліття.

Отже, де ми в середині 2023 року?

Щоб вирівняти очікування, до пандемії завжди існували проблеми в ланцюзі постачання напівпровідників, але вони, як правило, були епізодичними, впливаючи на один тип компонента або окремого постачальника. Постачальники напівпровідників мають команди обслуговування клієнтів і підготовки до виробництва, які працюють за лаштунками, і ці ресурси завжди справлялися з подібними дефіцитами лише з рідкісними перервами в обслуговуванні.

Що було унікальним у період пандемії, так це оптова нестача серед практично всіх постачальників, що вплинуло на різні типи компонентів (включно з мікроконтролерами — або мікроконтроллерами — та аналоговими на основі потужності зрілого вузла процесу).

«Ми перейшли від очевидного зриву, чітко помітного на рівні автовиробника та заводу, до етапу, коли ми знаємо, що обмеження зберігаються, але їх неможливо ідентифікувати», — сказав Марк Фулторп, виконавчий директор глобального виробництва легкових автомобілів S&P Global Mobility. .

«Зараз ми перебуваємо в такому становищі, коли автомобільна промисловість адаптувалася до обмежених поставок, і, як наслідок, набагато менше шансів постраждати від значних збоїв», — додав Фулторп. «З нинішнім рівнем постачання напівпровідників, за нашими оцінками, можна підтримувати 22 мільйони одиниць світового виробництва легких автомобілів на квартал».

Однак галузевий попит на дедалі складніші інформаційно-розважальні системи, передові системи безпеки та автономії транспортних засобів продовжуватиме посилювати використання напівпровідників у транспортних засобах. Філ Амсруд, старший головний аналітик групи постачальників і компонентів S&P Global Mobility, оцінює, що вартість напівпровідників, встановлених у автомобілях, у 2020 році становила в середньому 500 доларів США за автомобіль, але, за прогнозами, до 2028 року досягне 1400 доларів США за автомобіль.

«До пандемії час від замовлення до відправлення мікросхем становив три-чотири місяці. Під час пандемії в 2021 і 2022 роках це очікування зросло до року або довше», — сказав Амсруд. «Але в той час як в інших галузях промисловості, таких як мобільні телефони та комп’ютери, останнім часом відчувається попит на охолодження, попит на автомобільні напівпровідники зростає, і деякі виробники чіпів збільшили потужності, щоб задовольнити цю потребу».

Тим не менш, типи чіпів для автомобільного використання та комунікаційного обладнання часто не однакові; або існують різні рівні кваліфікації в автомобільній промисловості, що ускладнює використання компонентів споживчого класу в автомобільних додатках, зазначив Амсруд.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *