Трансформація традиційних автовиробників: Як вони адаптувалися до нових викликів

0 Comments

Майбутнє автомобільної промисловості: як успішно трансформуватися в автомобільну компанію, керовану програмним забезпеченням

Автомобільна промисловість зазнає руйнівних змін: потреби та очікування клієнтів значно змінюються, суворіші нормативні вимоги створюють нові рамкові умови, а технології приводів і програмного забезпечення змінюються швидко. Крім того, на ринок виходять нові учасники, які чинять все більший тиск на традиційних автовиробників.

Щоб впоратися з цими викликами, автовиробники повинні освоїти трансформацію в автомобільну компанію, керовану програмним забезпеченням, і поєднати це зі своїми сильними сторонами в області апаратного забезпечення. Зрештою, цифровий клієнтський досвід буде найважливішим фактором диференціації в автомобільній промисловості майбутнього. Три виміри відіграють центральну роль у цій комплексній трансформації автомобільної промисловості: люди, технології та бізнес.

Люди

Автомобільні компанії та їхні співробітники повинні прийняти структурні зміни, такі як «програмне забезпечення спочатку» у своїй повсякденній роботі. Це неможливо без глибокої зміни ментальності.

Сьогодні: за понад сто років автомобільна промисловість удосконалювала свою продукцію, свою бізнес-модель і процеси, які з них випливають. Вона досягла вражаючої оптимізації традиційних процесів розробки та виробництва. Але це також призвело до умов, які перетворюються на слабкі місця перед лицем нових викликів. Наприклад, чотирирічні та довші цикли розробки нових поколінь автомобілів більше не відповідають вимогам клієнтів, що швидко змінюються. Високоспеціалізовані глобальні ланцюжки поставок виявляються надто нестабільними в умовах криз.

Завтра: кожною трансформацією керують люди та їх бачення. Щоб впоратися з викликами трансформації в автомобільній промисловості, компанії та їхні працівники повинні подолати жорсткі структури та досягти зміни менталітету всієї організації. Структурні зміни також призводять до збільшення складності в деяких місцях – боротися з цим є ще одним завданням. Правильне «мислення» завжди в центрі. Тому що без справжнього визнання серед працівників далекосяжні зміни, такі як «спочатку програмне забезпечення», приречені на провал.

Технологія

У майбутньому автомобільне програмне забезпечення буде в центрі досвіду автомобільних клієнтів. Розробка продуктів і технологій має слідувати цій зміні парадигми.

Сьогодні: Ще трохи менше десяти років тому в автомобільній промисловості основна увага приділялася оптимізації обладнання. Двигуни внутрішнього згоряння ставали потужнішими, плавнішими та ефективнішими, а динаміка руху покращувалася від покоління до покоління автомобіля. Але одна тенденція, яка виникла з 1990-х років, набула величезного імпульсу: програмне забезпечення все більше відіграє вирішальну роль у транспортному засобі. Автомобілі високо цифрові та підключені. Очікування клієнтів зараз формуються такими звичками, як використання смартфонів.

Завтра: програмне забезпечення буде основою автомобільної промисловості в майбутньому. Виробникам і багатьом їхнім постачальникам доведеться перетворитися на компанію, керовану автомобільним програмним забезпеченням. Таким чином, високоцифровані транспортні засоби прокладуть шлях до нових варіантів мобільності, таких як допоміжне, високоавтоматизоване або пізніше автономне водіння. Більше «цифрових» пропозицій, у свою чергу, призводить до вищих вимог щодо безпеки даних та ІТ, що вимагає регулярних оновлень програмного забезпечення протягом усього терміну служби автомобіля. Ідентичність бренду та відмінність від конкурентів у майбутньому також дедалі більше формуватиметься програмним забезпеченням в автомобільній промисловості. Розробка продуктів і технологій повинна дотримуватися цього підходу.

Бізнес

Майбутнє автомобільної промисловості непевне, ніж будь-коли. Організації повинні адаптуватися до цієї неоднозначності та відповідно розробляти свої бізнес-моделі та процеси.

Сьогодні: управління інноваціями, оптимізація ланцюга постачання та збільшення продажів – це були головні рушії вчорашнього автомобільного бізнесу. Бізнес-моделі та процеси чітко керувалися апаратним забезпеченням. Якщо зараз програмне забезпечення переміститься в центр, це матиме значний вплив на стратегії та бізнес-моделі. Однак також зрозуміло, що було б великою помилкою відмовлятися від сильних сторін, напрацьованих за понад сто років. Натомість ці сильні сторони необхідно поєднувати з індивідуальними відповідями на нові виклики.

Завтра: ще ніколи не було так важко передбачити, як виглядатиме автомобіль через десять років. Тому адаптивність і здатність швидко реагувати на мінливі ринкові умови та вимоги клієнтів будуть мати вирішальне значення. Для компаній це означає, перш за все, поставити своїх клієнтів у центр своєї стратегії та бізнес-моделей. Автомобільні виробники та їхні постачальники повинні оптимізувати свої процеси та зробити їх ефективнішими, відкрити нові бізнес-сфери та вступити в стратегічне партнерство з компаніями з інших секторів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *