Вплив COVID-19 на автомобільну промисловість та тенденції споживання автомобілів в умовах пандемії

0 Comments

Вплив Covid-19 на автомобільну промисловість у всьому світі

Пандемія мала серйозні економічні наслідки, і автомобільна промисловість, і без того досить млява з 2019 року, ще до того, як нас вразив вірус, не залишилася неушкодженою.

Зокрема, у період, що охоплює кінець першого та другого триместру (точніше, між березнем і травнем) минулого року – момент, коли ми пережили локдаун і повне блокування виробництва в багатьох країнах світу, включаючи Італію – продажі скоротилися на 15% у всьому світі.

Тож як виглядає майбутнє автомобілебудування після пандемії?

Нещодавно опубліковане досьє Statista згрупувало низку інформації, даних і прогнозів, які є корисними для визначення реального майбутнього сценарію.

Прогноз розвитку автомобільного сектору в 2020 році

У вступі ми згадали падіння продажів автомобілів, зафіксоване в перші місяці 2020 року, падіння, яке також було очевидним у виробництві нових автомобілів.

Зважаючи на це, під час спалаху пандемії в Китаї закрилося багато виробничих підприємств, а з конвеєра в Ухані не зійшло жодне авто.

Згідно з даними OICA, у 2020 році у світі було вироблено майже 78 мільйонів моторизованих транспортних засобів, що на 16% менше, ніж у попередньому році.

Це найбільше падіння світового виробництва за всю історію.

Також минулого року Японія, Німеччина та Китай були найбільшими світовими виробниками автомобілів, а Китай посів перше місце як найбільший виробник автомобілів у світі, у 2020 році з конвеєрів зійшов понад 21 мільйон автомобілів, що становить майже третину світового виробництва автомобілів. .

За останнє десятиліття Китай став одним із найважливіших ринків зростання для всіх гравців світової автомобільної промисловості.

Світові ринки готові до відновлення у 2022 році

Згідно з прогнозами, у 2021 році світові продажі транспортних засобів знизяться до трохи менше ніж 70 мільйонів одиниць, що є тенденцією до зниження порівняно з піком у 97 мільйонів (автомобілі та легкі комерційні транспортні засоби, з яких 73 мільйони автомобілів) у 2017 році.

З точки зору продажів, на період 2019-2022 років прогнозується зниження на 13,8%, що ще більше підкреслює помітну негативну тенденцію, яка почалася в 2018 році. Причина цього падіння, очевидно, може бути пов’язана з пандемією.

Глобальний ринок, схоже, повернеться в нормальне русло з 2022 року.

+ 9 трильйонів доларів до 2030 року

Як ми вже згадували вище, 2019 рік був заздалегідь оголошений періодом стагнації для автомобільної промисловості, а після початку пандемії – крах.

Незважаючи на це, майбутні прогнози є певною мірою позитивними.

Згідно з даними, зібраними Statista, світова автомобільна промисловість до 2030 року зросте приблизно на 9 трильйонів доларів, з яких 38% буде створено новими автомобілями.

Звичайно, багато що залежатиме від того, як розвиватиметься пандемія, і від поширення вірусу в усьому світі.

Ми сподіваємось різко вийти з неспокійної води та повернутися до життя та виробництва, а також краще, ніж у часи до COVID.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *