Вплив електромобілів на економіку: нові можливості і виклики

0 Comments

Продажі електромобілів стабільно зростають – який соціальний вплив?

За останнє десятиліття кількість електромобілів постійно зростала. Це пов’язано з кращими технологіями, державними стимулами, більшими та кращими виробничими потужностями, розширеною інфраструктурою електромобілів і споживачами, які бажають перейти на транспортні засоби з меншим вмістом вуглецю. У США новий «Закон про зниження інфляції» спрямовує 369 мільярдів доларів державних стимулів на виробництво та видобуток ресурсів для підтримки електромобілів. Але який соціальний вплив електромобілів? Яку користь вони приносять суспільству в цілому?

Електромобілі набагато більше, ніж здається на перший погляд. У цій публікації блогу ми обговоримо соціальний вплив електромобілів і те, як вони змінюють світ на краще.

Електромобілі існують вже понад століття, але популярністю вони почали користуватися лише нещодавно. Перший електромобіль був виготовлений у 1891 році, і з того часу ця технологія пройшла довгий шлях. Сучасні електромобілі набагато ефективніші та надійніші, ніж їхні ранні предки. А завдяки прогресу в технології акумуляторів тепер вони можуть долати сотні миль на одному заряді.

Однією з головних причин, чому люди цікавляться електромобілями, є їх екологічність. Ефективність електромобілів з нульовими викидами чудово допомагає зменшити вуглецевий слід людини. Подорожі, включаючи особисті поїздки та поїздки на роботу, є основним фактором викидів вуглецю. І оскільки електромобілі настільки ефективні, вони споживають менше енергії, ніж традиційні бензинові автомобілі. Поєднання вищої ефективності в милях на кВт-год споживаної енергії та характеру електричної мережі, що містить відновлювані джерела, що живлять її, означає, що електромобілі зменшують ваш вуглецевий слід кількома синергетичними способами.

Інша причина полягає в тому, що електроенергія дешевша за газ на основі милі як для Сполучених Штатів, так і для Європи. Це, очевидно, вірно лише до тих пір, поки ціни на бензин залишаються на рівні і не падають надто далеко. Враховуючи геополітичні події 2022 року та енергетичну кризу, спричинену російсько-українською війною, у короткостроковій перспективі електромобілі здаються розумним кроком. Коротше кажучи, ви заощадите гроші на паливі з електромобілем. А оскільки в електромобілів відсутній складний набір рухомих частин двигуна внутрішнього згоряння, вони потребують менше обслуговування, ніж бензинові автомобілі. В результаті ви заощадите кошти на технічне обслуговування та ремонт електромобіля.

Який соціальний вплив електромобілів?

Соціальний вплив електромобілів багато і різноманітний. Вони варіюються від підвищення екологічної обізнаності до зменшення залежності від нафтовидобувних країн. Ось 7 основних соціальних наслідків електромобілів:

1. Поглиблена інтеграція та децентралізація споживання та генерації електроенергії – технологія Vehicle-to-Grid

Автомобільні акумулятори – це великі накопичувачі енергії. Найбільша батарея Tesla має ємність 100 кВт/год, а найменші – понад 30 кВт/год. Навіть найменший має достатню потужність, щоб задовольнити середню потребу будинку в електроенергії на один день. Враховуючи масштаби автомобільних акумуляторів, вони життєздатні як накопичувачі енергії. Споживачі отримають переваги отримання енергії як від сонячної, так і від електричної мережі, оптимізуючи час використання в непіковий час і повертаючи енергію в інші автомобілі, свої будинки, будівлі та мережу. Іншими словами, електромобіль стає гравцем у зберіганні та доставці енергії. Ця концепція також відома як транспортний засіб до мережі або V2G.

Інший спосіб, за допомогою якого електромобілі зменшують централізацію, пов’язаний з одночасним впровадженням персональних систем виробництва енергії з відновлюваних джерел. Сонячні панелі для дому, встановлені понад річну потужність будинку, добре підходять для перенаправлення на заправку електромобілів, припаркованих вдома. Для поїздок на середні відстані це можливо завдяки зарядним пристроям рівня 2, які додадуть приблизно 200 миль запасу ходу для сучасного електромобіля помірної ефективності. Цей додатковий варіант використання стимулює впровадження систем відновлюваної енергії.

2. Розвиток інфраструктури електрифікації

У вищесказаному ми припускаємо, що автомобілі допоможуть у децентралізації. Зворотний бік, краща централізована інфраструктура, також сприятиме більш широкому запровадженню електромобілів. З самого початку електромобілі та зарядні станції стикалися з проблемою курки та яйця або проблемою мережевого ефекту. Без автомобілів немає стимулів будувати велику зарядну інфраструктуру, і навпаки, без великої зарядної інфраструктури немає стимулів купувати електромобілі. Податкові пільги для купівлі автомобілів, власники автомобілів отримують прибуток від V2G, мають наслідком подолання проблем, пов’язаних зі створенням такої інфраструктури.

3. Більша екологічна обізнаність

Електромобілі часто вважаються екологічно чистими порівняно зі звичайними бензиновими чи дизельними автомобілями. Це пояснюється тим, що вони виробляють нульові викиди під час використання, що допомагає зменшити забруднення повітря та боротися зі зміною клімату. Звичайно, електромобілі, що використовують електроенергію, зазвичай мають вуглецевий слід. Наприклад, об’єкт виробництва електроенергії, який спалює вугілля для виробництва електроенергії, має забруднений відбиток від 500 до 1000 г CO2/кВт-год. У міру того, як наша частка електромобілів скорочується до низьких однозначних цифр, видимість матиме позитивний ефект, інформуючи та переконуючи інших, що саме час позитивно вплинути на навколишнє середовище шляхом переходу на електромобілі.

4. Зменшення залежності від країн-виробників природного газу та бензину/нафти

Електромобілі не покладаються на нафту як паливо, тому потреба в імпортній нафті менша. Це зменшує залежність від нафтовидобувних країн і підвищує стабільність цін на енергоносії. Звідки брати електроенергію для автомобілів, як не з викопного палива? Основними з них є атомна, гідроенергетика, вітрова та сонячна. Кожна країна має свою енергетику вихідний профіль. У такій країні, як Франція, електроенергія з дуже низьким вмістом вуглецю виробляється з ядерних джерел. Тому використання електромобіля у Франції матиме дуже низьку інтенсивність вуглецю.

5. Поліпшення якості місцевого повітря

Оскільки електромобілі, які замінюють автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння, викидають мало або нічого не викидають, вони сприятимуть покращенню якості повітря в містах. Це покращення відбувається не через зменшення викидів вуглекислого газу, який у цих кількостях є відносно нешкідливим у короткостроковій перспективі, але жахливим для клімату в довгостроковій перспективі. Поліпшення відбуватиметься завдяки зменшенню PM2,5 або «твердих частинок розміром 2,5 мікрона або менше». Хоча ніхто не проводив контрольованих випробувань шкідливих наслідків PM2,5, дані спостережень, із застереженнями, пов’язаними з будь-яким неконтрольованим обсерваційним дослідженням, свідчать про те, що ці дрібні частинки негативно впливають на легені, серце та, можливо, інші органи. .

Люди, які страждають серцево-легеневими захворюваннями, отримають величезну користь. З іншого боку, викиди й надалі вироблятимуться опосередковано через нашу мережу виробництва електроенергії. Вплив таких викидів на здоров’я змінюється: вони будуть високими, якщо мережа залежить від викопного палива, особливо якщо це вугілля чи нафта, і низькими, якщо мережа налаштована на відновлювані види палива. Деякі країни, такі як Південна Африка, все ще використовують багато нафти для виробництва електроенергії, тому перехід на електромобілі матиме притуплений вплив на викиди вуглецю порівняно з такими країнами, як Ісландія та Швеція, які успішно перейшли на геотермальну та гідроенергію.

6. Тиші подорожі, дороги

Електромобілі набагато тихіші, ніж бензинові чи дизельні, що робить подорож більш спокійною. Це також корисно для людей, які живуть поблизу жвавих доріг, які в іншому випадку постійно піддавалися б шумовому забрудненню. Зменшення шуму на шосе не матиме такого ефекту, як зменшення шуму на густонаселених міських вулицях. Зменшення шуму, на перший погляд, здається цілком корисним, оскільки більшість людей скажуть, що шум неприємний. Проте дослідження показали, що зменшення шуму може бути небезпечним, оскільки воно зменшує попередження про транспортний засіб поблизу, який, незважаючи на це, залишається небезпечним як великий, важкий, високошвидкісний об’єкт, який може завдати шкоди.

7. Зниження витрат на експлуатацію

Електромобілі дешевші в експлуатації, ніж звичайні бензинові автомобілі, тому що відстань, яку проходить на одиницю енергії для електромобіля, вища, ніж для бензинових автомобілів. Навіть після врахування різних витрат на одиницю енергії електроенергії та бензину ми бачимо, що цей висновок справедливий: електромобілі коштують менше, ніж бензинові еквіваленти. Це заощадить ваші гроші в довгостроковій перспективі, особливо якщо вам доведеться довго їхати.

8. Нова ніша інтересів і хобі для автомобільної культури

Любителі можуть вивчати нові технології, такі як керування батареями та рекуперативне гальмування, а також модифікувати електроніку та програмне забезпечення у своїх автомобілях. Крім того, електромобілі можна використовувати для драг-рейсингу, автокросу та інших видів автоспорту.

Електромобілі також можна використовувати для реставраційних проектів, дозволяючи любителям досліджувати дизайн та конструкцію транспортних засобів. Коротше кажучи, електромобілі створюють для автолюбителів нові виклики та можливості. Електромобілі успішно проникли в гоночні розваги, і дуже популярною подією є перегони Формули Е, в яких беруть участь електромобілі. Цікаво, що гонка характеризується технологічними окулярами, які недоступні або менш помітні для автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння.

9. Економічні зрушення

Масовий перехід на електромобілі призведе до реструктуризації автомобільної промисловості. Це може призвести як до створення робочих місць, так і до їх втрати. З одного боку, нові заводи для електромобілів створять робочі місця, а потреба в інфраструктурі зарядки електромобілів може стимулювати зайнятість у суміжних галузях. З іншого боку, вакансії, пов’язані з традиційними транспортними засобами з двигуном внутрішнього згоряння, як-от працівники АЗС, механіки, які пройшли підготовку для бензинових автомобілів, і працівники галузей, пов’язаних з нафтою, можуть зазнати спаду.

10. Більший розрив між сільськими та міськими районами

Доступ до зарядної інфраструктури може бути більш обмеженим у сільській місцевості, що призведе до потенційного розриву в прийнятті електромобілів між міськими та сільськими районами. Потрібна політика, яка б гарантувала, що сільські райони не відстануть від переходу на електромобілі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *