Як діагностувати несправний паливний насос: симптоми та діагностика

0 Comments

Більшість паливних насосів, що підлягають заміні, насправді не є “поганими”. Використовуйте ці рекомендації, щоб перевірити, чи ваш насос дійсно вийшов з ладу.
Паливні насоси, як правило, мають більш високий, ніж зазвичай, коефіцієнт повернення, тому що існує безліч способів перешкодити двигуну отримувати паливо. До поширених причин відсутності палива відносяться забитий сміттям паливний фільтр, засмічення паливопроводу, запобіжник паливного насоса, що перегорів, несправне реле паливного насоса, електричні несправності в проводці паливного насоса (обрив, замикання або надмірний опір), непрацюючий паливний насос палива в баку (дивно, як часто я зустрічаюся з цим).
У випадку, коли насос не працює і не обертається при повороті ключа, проблема може полягати в самому насосі або несправності проводки, підключеної до блоку паливного насоса. Також часто не береться до уваги проблема з протиугінною системою автомобіля, яка також може відключити ланцюг паливного насоса і запобігти запуску двигуна. До мене регулярно звертаються клієнти з подібною проблемою, що потребують іммобілайзерів для пізніших моделей BMW, таких як BMW 330ci.
Іноді паливний насос може працювати справно, але не створювати достатнього тиску палива на рейці перед інжектором. Це може спричинити утруднений запуск та погану роботу двигуна. Слабкий насос може забезпечувати достатній тиск і потік палива для руху на низькій швидкості, але при збільшенні обертів та навантаження двигун відчуває паливне голодування, що призводить до осічок, коливань або навіть заглухання. Іноді проблема полягає зовсім не в насосі, а в негерметичному регуляторі тиску палива, який не може підтримувати достатній тиск паливних форсунок.
5 симптомів несправного паливного насоса:

  1. Ваш автомобіль глухне одразу після запуску;
  2. Ваш автомобіль коливається або працює нерівно при розгоні;
  3. Ваш автомобіль глухне/вимикається випадково під час руху;
  4. Ви чуєте, як паливний насос видає незвичайні звуки;
  5. Ваш автомобіль не заводиться.

Ваш автомобіль глухне одразу після запуску
Одного ранку я завів свій автомобіль, але він тут же затих. Був холодний ранок, тож я не став довго роздумувати. Я знову завів машину, і протягом наступних днів вона працювала нормально. Як то кажуть, геть з очей – з серця геть.

Ваш автомобіль вагається або нерівно працює при розгоні

Під час розгону від зупинки автомобіль став дивно вагатися. Я знаю, що таке турбояма, але то не вона. Коли я натискав на газ, автомобіль реагував стрибками. Звичайно, це могло статися з низки причин, і тому я не надто замислювався над проблемою. Я вирішив, що якби це сталося постійно, то я почав би турбуватися.

Ваш автомобіль глухне без причини під час руху дорогою

Я їхав шосе, і раптом двигун заглух у самий невідповідний момент, коли я піднімався вгору схилом до виїзду на жваве шосе. Використовуючи задокументовану процедуру, я завів машину під час руху і спокійно продовжив шлях додому. Тепер розпочалася діагностика.

Ви можете почути, як ваш паливний насос видає кумедні звуки.
Коротше кажучи, проблема дійшла до того, що автомобіль не міг нормально працювати на неодруженому ходу і довільно глух. Це було проблемою, тому що S80 став моїм щоденним водієм, у той час як 940 мирно сидів у гаражі в очікуванні нового шківа ременя ГРМ. Не маючи часу на з’ясування проблеми, я привіз машину до свого надійного механіка, який швидко поставив діагноз: паливний насос та/або датчик тиску палива. У мене був сигнал низької напруги від паливного насоса та сигнал низького тиску від датчика тиску палива. Або датчик тиску палива був несправний, або насос. Приклавши вухо до задньої колісної криниці з боку водія, я почув нерівномірне виття паливного насоса, що не є гарною ознакою.

Ваш автомобіль просто не заводиться

Це або найгірший, або найкращий сценарій, залежно від того, де ви знаходитесь. Якщо машина стоїть у вас на дорозі і у вас є інший спосіб дістатися роботи, то це не така вже й велика проблема. Якщо ж він знаходиться за сотню миль від будинку в розпал бурі, то це, мабуть, найгірший варіант. Сподіваюся, з вами такого не станеться – на щастя для мене, це сталося на моїй дорозі.
Як перевірити несправний паливний насос
Від’єднайте датчик тиску палива

Найпростіший спосіб діагностики – від’єднати датчик тиску палива та подивитися, як працюватиме автомобіль. Це, швидше за все, призведе до того, що в автомобілі спалахне лампочка Check Engine, але ЕБУ припустить гірший сценарій і накаже паливному насосу працювати при повному тиску. Якщо автомобіль працює краще без датчика, значить, ви щойно знайшли свою проблему.
Примітка: У більшості старих автомобілів паливний насос постійно працює під

повним тиском, при цьому тиск контролюється регулятором тиску палива. На сучасних автомобілях паливний насос регулюється, при цьому датчик тиску палива та ЕБУ регулюють напругу, що подається на паливний насос. Якщо ви хочете дізнатися більше про те, як виходять з ладу паливні насоси, ви можете ознайомитися з цією статтею. Що викликає вихід з ладу паливного насоса?

Перевірка за допомогою манометра тиску палива
Точна діагностика вимагає проведення різних електричних перевірок, якщо насос не працює, щоб виключити інші можливості, такі як запобіжник, що перегорів, погане реле або несправність проводки. У тому випадку, коли насос працює, необхідно перевірити тиск палива за допомогою точного манометра. Для перевірки подачі палива можна використовувати витратомір або виміряти продуктивність насоса, від’єднавши паливопровід і подивившись скільки палива він може подати. Хороший насос зазвичай подає кварту палива за 30 секунд, а більшість магазинних регуляторів тиску палива пропонують паливопроводи для подачі палива при включеному насосі.
Під час перевірки паливного насоса слід звернути увагу на те, що паливний насос, не встановлений в автомобілі, ніколи не повинен перестрибуватись для перевірки. Паливні насоси повинні бути занурені в паливо як для охолодження, так і для мастила. Робота насоса всуху майже напевно призведе до пошкодження.
Коли “поганий” паливний насос повертається виробнику за гарантією, його зазвичай відчувають у мокрому стані за допомогою спеціального обладнання, щоб визначити, чому він вийшов з ладу. Згідно зі статтею, яку я нещодавно прочитав, один великий виробник паливних насосів протестував повернені насоси, і 62% з них не мали несправностей і працювали бездоганно – це означає, що багато паливних насосів неправильно діагностуються та повертаються або замінюються без необхідності.
Краща порада, яку я можу дати більшості своїх клієнтів, це запитати їх, чи вони дійсно впевнені, що їм потрібен паливний насос, і перевірити найпоширеніші причини відсутності палива. Я рекомендую перевірити всі інші ділянки паливної системи та виключити інші можливості. Якщо ви визначили, що ваш паливний насос несправний, обов’язково пройдіть посилання нижче.
Часті питання про паливні насоси
Як довго служать паливні насоси?
Паливні насоси розраховані на термін служби щонайменше 50 000 миль. Однак, як правило, заміна паливного насоса потрібна не раніше 100 000 миль пробігу. У багатьох випадках паливні насоси працюють до 200 000 миль без будь-яких проблем.

Скільки коштує заміна паливного насосу?
Це залежить від марки та моделі автомобіля. Якщо ви звернетеся до дилера, ви можете розраховувати на суму від $400 до $800 як за роботу, так і деталі. Що стосується мого Volvo, то новий паливний насос OEM коштує лише близько 90 доларів. Виконавши роботу самостійно, я заощадив понад $400.

Чи складно замінити паливний насос?
Замінити паливний насос нескладно, і це може зробити практично будь-яка людина з базовими ручними інструментами. Паливні насоси бувають двох типів: один – рядний, розташований під автомобілем, інший – усередині бензобака. Доступ до обох простий.

Чи можна їздити з несправним паливним насосом?
Це залежить від вас. Залежно від того, наскільки серйозними є ваші симптоми, технічно ви можете їздити з несправним паливним насосом; все залежить від того, наскільки ви хочете ризикувати. Ви можете затихнути посеред пробки, або ваш автомобіль може не завестися в невідповідний момент. Ми рекомендуємо замінити насос, коли ви почнете відчувати симптоми.

Краща порада, яку я можу дати більшості своїх клієнтів, це запитати їх, чи вони дійсно впевнені, що їм потрібен паливний насос, і перевірити найпоширеніші причини відсутності палива. Я рекомендую перевірити всі інші ділянки паливної системи та виключити інші можливості.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *